Kućište prirubnice čvrsto je povezano s pokretanim dijelom stroja. Zajedno s vanjskim letvicama čini pogonski dio spojnice. Pogonski dio je oblikovan magnetskim tijelom, u koje se uklapaju zubi unutarnjih lopatica.
Unutarnje letvice prekrivene su slojem frikcijskog materijala prema vrsti postupka (suhe, podmazane), što produžava njihov radni vijek i povećava trenje. Vanjske peraje svojim kućištima nose kućište kvačila.
Ploča sidra je spojena sa magnetskim tijelom pomoću pogonskih igle. Kada se u zavojnicu uzbude uvodi jednosmjerna struja, ploča sidra se povlači na tijelo magneta. Kada se kvačilo odvoji, ploču guraju klinovi na prirubnicu razvodnika.
Matica za podešavanje naleže se na ploču za sidrenje tako da kad je kvačilo zatvori snop letvica. Okretanjem matice moguće je kontrolirati širinu zračnog jaza između tijela magneta i ploče za sidrenje. Širina zračnog jaza utječe na veličinu prenesenog momenta. Da biste ga precizno postavili, skup ugradbenih vaga umetnut je u udubljenje matice.
Klizni prstenovi služe za pokretanje pobudne struje do svitka (bronza se koristi za podmazano okruženje, a bakar-grafitni prstenovi za suhu okolinu). Distančni rukavac definira ekstremni položaj sidra. Zavojna pobuda ugrađena je u tijelo magneta, oba terminala povezana su s kliznim prstenima.
Dodati komentar:
Dodati reakciju na komentar: