Postupak žalbe za SELOS internetsku trgovinu
4. Žalbe za potrebe ovog Postupka za prigovore označavaju zahtjev kupca za odgovornost za neispravnosti robe ili usluga koje je pružio Kupac, zahtijevajući određeni pravni lijek ili naknadu za neispravnu izvedbu, odnosno neispunjenje predmeta ugovora.
Postupak za rješavanje pritužbi.
1. Sukladno ovom PP-u, korisnik može podnijeti žalbu osobno, pismeno ili e-mailom.
2. Žalba mora posebno sadržavati:
• tko podnese zahtjev (ime, prezime, stalna adresa),
• predmet prigovora ili ono što kupac tvrdi,
• kome se žalba obraća,
• datum podnošenja zahtjeva,
• potpis klijenta ili potpis ovlaštene osobe zajedno s punomoćjem
3. U slučaju podnošenja žalbe putem e-maila, faksa ili u pisanom obliku od strane Ovlaštene osobe u ime Klijenta, žalbi mora biti priloženo punomoćje koje će zastupati Klijenta u vezi s prigovorom.
4. Žalbe za potrebe ovog Postupka za prigovore označavaju zahtjev kupca za odgovornost za neispravnosti robe ili usluga koje je pružio Kupac, zahtijevajući određeni pravni lijek ili naknadu za neispravnu izvedbu, odnosno neispunjenje predmeta ugovora.
Postupak žalbe.
1. Sukladno ovom PP-u, korisnik može podnijeti žalbu osobno, pismeno ili e-mailom.
2. Žalba mora posebno sadržavati:
• ko podnese zahtjev (ime, prezime, stalna adresa),
• predmet prigovora ili ono što kupac tvrdi,
• kome se žalba obraća,
• datum podnošenja zahtjeva,
• potpis klijenta ili potpis ovlaštene osobe zajedno s punomoćjem.
• za poštanske pošiljke - dan dostave reklamacije u ured sjedišta klijenta)
• za osobnu dostavu - datum na kopiji prigovora, putem kojeg kupac potvrđuje dostavu
• na dostavu elektroničkom poštom - dan dostave poruke elektroničke pošte na e-adresu kupca.