Kategorije
 
 
 
 
 

Postupak žalbe za SELOS internetsku trgovinu

Zalbeni postupak
kojim se uređuju uvjeti za reklamaciju između operatora / prodavatelja i kupca / kupca (u daljnjem tekstu: PP)
 
                                                                                  Uvodne odredbe.
 
1. Operater (prodavač) u internetskoj trgovini www.selos.hr je SELOS, s.r.o., Ľudovíta Stárka 16A, Trenčín, 911 05, Slovačka Republika.
 
2. Kupac (kupac) u internetskoj trgovini je svaka fizička ili pravna osoba koja pošalje elektronički obrazac s narudžbom robe (proizvoda (a) ili usluge (a)).
 
3. Ova Pravila za prigovore reguliraju pravne odnose između Operatora i Kupca prilikom rješavanja pritužbi koje se odnose na ispravnost i kvalitetu robe
i usluga koje pruža Operator.

4. Žalbe za potrebe ovog Postupka za prigovore označavaju zahtjev kupca za odgovornost za neispravnosti robe ili usluga koje je pružio Kupac, zahtijevajući određeni pravni lijek ili naknadu za neispravnu izvedbu, odnosno neispunjenje predmeta ugovora.

                                                                                   Postupak za rješavanje pritužbi.

1. Sukladno ovom PP-u, korisnik može podnijeti žalbu osobno, pismeno ili e-mailom.

 

2. Žalba mora posebno sadržavati:

• tko podnese zahtjev (ime, prezime, stalna adresa),

• predmet prigovora ili ono što kupac tvrdi,

• kome se žalba obraća,

• datum podnošenja zahtjeva,

• potpis klijenta ili potpis ovlaštene osobe zajedno s punomoćjem

 

3. U slučaju podnošenja žalbe putem e-maila, faksa ili u pisanom obliku od strane Ovlaštene osobe u ime Klijenta, žalbi mora biti priloženo punomoćje koje će zastupati Klijenta u vezi s prigovorom.

 

4. Žalbe za potrebe ovog Postupka za prigovore označavaju zahtjev kupca za odgovornost za neispravnosti robe ili usluga koje je pružio Kupac, zahtijevajući određeni pravni lijek ili naknadu za neispravnu izvedbu, odnosno neispunjenje predmeta ugovora.

 

                                                                                    Postupak žalbe.

1. Sukladno ovom PP-u, korisnik može podnijeti žalbu osobno, pismeno ili e-mailom.

 

2. Žalba mora posebno sadržavati:

• ko podnese zahtjev (ime, prezime, stalna adresa),

• predmet prigovora ili ono što kupac tvrdi,

• kome se žalba obraća,

• datum podnošenja zahtjeva,

• potpis klijenta ili potpis ovlaštene osobe zajedno s punomoćjem.

3. U slučaju podnošenja žalbe putem e-maila, faksa ili u pisanom obliku od strane Ovlaštene osobe u ime Klijenta, žalbi mora biti priloženo punomoćje koje će zastupati Klijenta u vezi s prigovorom.
 
4. Ako zahtjev ne sadrži podatke iz točke 2. ovog članka, smatrat će se neopravdanim.
 
5. Rok za rješavanje zahtjeva je 14 dana od dana podnošenja zahtjeva. Klijent će pismenom dokumentu o postupanju s pritužbom izdati Klijenta.
 
6. Prigovor razumije se danom podnošenja zahtjeva od strane Kupca. Danom polaganja prava smatra se:
• za poštanske pošiljke - dan dostave reklamacije u ured sjedišta klijenta)
• za osobnu dostavu - datum na kopiji prigovora, putem kojeg kupac potvrđuje dostavu
• na dostavu elektroničkom poštom - dan dostave poruke elektroničke pošte na e-adresu kupca.
 
7. Ostali pravni odnosi između Operatora i Kupca koji nisu izričito regulirani ovim Pravilima za prigovore uređuju se odgovarajućim odredbama pojedinačnih ugovora sklopljenih između Operatora i Kupca, odgovarajućim odredbama općenito obvezujućih pravnih propisa koji vrijede na području Slovačke Republike.
 
8. Kupac ima pravo izmijeniti ili dopuniti ova Pravila postupka žalbe u bilo kojem trenutku zbog promjene zakonskih propisa i poslovnog okruženja. Klijent će utvrditi stvarni tekst Kodeksa za žalbe postupkom objave na svojoj web stranici.
 
Ovaj PP stupa na snagu od 01.01.2022. I u potpunosti zamjenjuje prethodna PP-a. Operator zadržava pravo promjene PP-a bez prethodne najave.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija